FURNIZORUL serviciilor, copyright © 2023 PsihoProfile, cu toate drepturile rezervate este Societatea SC Expert Network Services SRL, cu sediul în Iasi, str. Barbu Lautaru nr.11, Romania, inregistrata la Registrul Comerțului Iasi sub numarul J22/1164/2002, CUI RO14961700. Prin intermediul aplicatiei web furnizorul pune la dispozitie BENEFICIARILOR sai instrumente si servicii profesionale de evaluare psihologica, consiliere individuala si consultanta organizationala.
Inventarul de personalitate Big Five©plus
Care ii este profilul (general si exhaustiv) de personalitate?
Inventarul Big Five©plus (Constantin et al., 2008/ 2010) este o proba standardizata de evaluare a personalitatii, construita dupa modelul Big Five (perspectiva propusa de Goldberg, 1999), capabila sa ofere, in conditii de control al dezirabilitatii sociale, un profil de personalitate exhaustiv, un screening complet al personalitatii individuale, atat prin raportare la cei 5 meta-factori (Extraversiune, Agreabilitate, Nevrozism, Constiinciozitate si Deschidere) cat, mai ales, prin raportare la cei 30 de factori (fatete). Cei 240 de itemi a chestionarului sunt formulati sub forma de asertiuni cu doua variante de raspuns (alegere fortata) permitand astfel diminuarea tendintei de fatada in conditii de evaluare psihologica „cu miza” (evaluare psihologica la angajare sau evaluare fatada in conditii de evaluare psihologica „cu miza” psihologica periodica).
Chestionarul Big Five©short
Care ii este profilul (sintetic/ de baza) al personalitatii?
Chestionarul Big Five©short este un instrument standardizat de evaluare a personalitatii, construit si validat pe populatie romaneasca in acord cu Big Five/ Five Factor Model. Itemii chestionarului au fost extrasi din cei ai Inventarului de personalitate Big Five©plus (Constantin et al., 2008/2010), pe baza analizelor realizate pe un esantion de 15 000 de evaluari realizate in PsihoProfile.
Chestionarul Perceptiilor si Atitudinilor despre Sine (PAS)
Care ii sunt perceptiile despre sine si despre relatiile cu ceilalti?
Chestionarul PAS (Perceptii si Atitudini despre bine) este focalizat pe evaluarea a patru dimensiuni esentiale ale personalitatii: perceptiile evaluative despre sine (imaginea de sine), predispozitia de a da raspunsuri dezirabile social (tendinta de fatada), atitudinea negativa despre sine sau trecutul personal (auto-devalorizarea) si valorile sau atitudinile morale (integritate morala). Aceste patru aspecte sunt definitorii atat pentru evaluarea si intelegerea personalitatii individuale cat si pentru estimarea masurii in care persoana evaluata are tendinta de a deforma raspunsurile la itemii unui chestionar de personalitate sau la intrebarile unui ghid de interviu/anamneza.
Chestionarul Trebuintelor Motivationale (TM7)
Care ii sunt nevoile/ trebuintele motivationale bazale?
Chestionarul TM vizeaza surprinderea principalelor trebuinte/ nevoi motivationale, cele care stau la baza motivatiilor si deciziilor profesionale. Sunt vizate nevoile/ trebuintele descrise initial in piramida lui A. H. Maslow (1943 ) confirmate si re-operationalizate in modele propuse de C.P. Alderfer (1969), D. McClelland (1970), L. Kohlberg (1971), R. M. Ryan & E. L. Deci (2001) E. de Jager Meezenbroek (2012) sau S. B. Kaufman (2018).
Chestionarul Inteligentei Emotionale (INEM)
Care ii este profilul inteligentei emotionale?
Chestionarul INEM (INteligenta EMotionala) permite evaluarea inteligentei emotionale, definita ca fiind ”capacitatea unei persoane de a recunoaste si diferentia propriile trairi, de a le gestiona si de a le folosi eficient in modul de gandire si actiune” (Salovey si Mayer, 1990). Chestionarul INEM (Constantin et all, 2022) permite evaluarea inteligentei emotionale in acord cu modelul propus de Salovey si Mayer, fiind un chestionar standardizat de evaluare psihologica, construit si validat pe populatia romanesca.
Chestionarul Implicarii Motivationale (IM)
Ce il /o atrage, il/o face sa se implice motivational?
Chestionarul IM (Implicare Motivationala) evalueaza implicarea motivationala, definita prin preferintele sau tendintele unei persoane de a fi motivata de anumite scopuri finale (placere, recompensa, provocare, recunoastere) sau, altfel spus, de a fi atrasa de anumite tipuri de obiective motivationale (egocentrice, instrumentale, internaliste sau sociale etc.) (Constantin et al., 2008).
Chestionarul de Evaluare a Persistentei Motivationale (EPM)
Cat de persistent(a) este d.p.d.v. motivational?
Chestionarul de Evaluare a Persistentei Motivationale (EPM) permite evaluarea persistentei motivationale, inteleasa ca fiind predispozitia individuala de a persista motivational in efortul directionat spre atingerea unui scop, de a gasi resursele motivationale necesare pentru atingerea obiectivelor pe termen lung (Constantin et al., 2011).
Inventarul punctelor forte de caracter (VIA-IS-R)
Care ii sunt principalele calitati, virtuti sau puncte forte?
Chestionarul a fost conceput pentru a identifica si evalua punctele forte de caracter, cele care sunt considerate valoroase si semnificative in viata de zi cu zi, in diferite culturi si contexte de viata. Scopul sau este de a pune accentul pe aspectele pozitive ale personalitatii si pe felul in care acestea pot fi cultivate considerate valoroase si semnificative in viata de zi cu zi, in diferite culturi si contexte de viata.
Chestionarul HAPPY
Care sunt caracteristicile asociate starii de bine/fericirii?
Chestionarul HAPPY permite evaluarea nivelului actual al emotiilor pozitive (wellbeing sau fericire), trasaturilor psihologice asociate dobandirii sau pierderii starii de bine/ fericirii si masurii in care sunt puse in practica strategiile minimale de pastrare sau de (re)castigare a starii de bine/fericirii.
Te informam ca testele psihologice sunt protejate de legile copyright-ului și de legislația asociată drepturilor de autor. Dr. Psih. Roxana-Anca Macrin are Licenta de utilizare pentru toate aceste teste.
Rezultatele testelor pot fi utilizate sub forma unui Raport, pentru propria ta informare/dezvoltare personala, orientare si evaluare profesionala, ca parte integranta dintr-un Raport Psihologic pentru un Psiholog/Psihoterapeut, Consilier dezvoltare personala, Manager HR, Psihiatru, cu amendamentul ca Raportul de Evaluare/Consiliere nu are valoare juridica (nu poate fi utilizat in instanta – numai un expert in psihologie judiciara are acest drept) si nici nu are valoare diagnostica (numai un medic psihiatru are acest drept).
Un test psihologic dureaza pana in 30 de minute si costa 50 lei/test sau poate fi achizitionat in contextul indicat de un specialist.
In cazul in care doresti numai o evaluare te rugam sa completezi informatiile de mai jos pentru a programa o testare psihologica pentru care vei putea primi unul dintre tipurile de rapoarte
- Raport de evaluare psihologică (profil psihologic detaliat și dominante ale personalității tale);
- Raport de consiliere (profil psihologic sintetic și sugestii de consiliere/dezvoltare personală);